שאלות ותשובות

הרשמה והתחברות

האם אני חייב לאשר את שירותי המיקום באפליקציה?

ניתן להשתמש באפליקציה ללא שירותי מיקום, אך לא תוכל להשתמש בכל הפיצ'רים שהאפליקציה מציעה כמו לצפות במשתמשים שבסביבתך ולראות את המרחק של משתמשים אחרים ממך.

האם אני יכול להשתמש בחשבון הישן שלי באטרף?

אטרף היא אפליקציה חדשה לגמרי ומצריכה רישום מחדש. לכן לא ניתן לשחזר את המשתמש הקודם שלך או לגשת לתכנים הישנים שלך באפליקציה.

האם אני חייב טלפון כדי להירשם?

כן. הפרופיל מחובר למספר הטלפון שלך, השימוש בו נועד רק למטרת הרשמה והוא לא יפורסם. לאחר ההרשמה ניתן יהיה להוסיף כתובת אימייל שבאמצעותה יהיה ניתן להתחבר למשתמש. ההרשמה באמצעות הטלפון נועדה להגביר את רמת האבטחה באפליקציה.

אני לא מקבל אסמס עם קוד לרישום, מה עליי לעשות?

לעיתים, בעקבות עומס שנוצר על מערכת שליחת ההודעות שלנו, ה-SMS מתעכב. נסה להמתין קצת. במידה וההודעה עדיין לא מתקבלת – אתה יכול לפנות אלינו באמצעות דף "צרו קשר".

האם ניתן להתחבר לאפליקציה דרך המחשב (דפדפן)?

בשלב זה הגישה לאפליקציה היא באמצעות האפליקציה בטלפון בלבד.

מה קורה אם איבדתי את הפלאפון שלי?

ניתן להתחבר לאפליקציה ממכשיר אחר כל עוד מדובר באותו מספר הטלפון. במידה ואין לך גישה למספר הטלפון הישן שלך- ניתן לשחזר את החשבון באמצעות כתובת האימייל שהזנת בחשבונך.

יש לזכור כי השיחות מאוחסנות בטלפון שלך בלבד, אובדן של הטלפון עלול להוביל לאובדן השיחות שלך.
ניתן לבצע גיבוי של ההודעות בגוגל דרייב האישי שלך, כך שניתן יהיה לשחזר אותן במקרה של אובדן מכשיר או החלפתו.
את הגיבוי תוכל לבצע בעמוד הגיבוי שנמצא בתפריט האישי באפליקציה.

האם אפשר להיכנס לאפליקציה מכל מדינה?

בשלב זה אטרף פועלת בישראל בלבד, ובהמשך תיפתח לשימוש במדינות נוספות בעולם.

האם ההרשמה לאפליקציה היא בתשלום?

השימוש באפליקציה כמנוי רגיל אינה בתשלום. בהמשך יתווספו פיצ'רים מסוימים שהשימוש בהם יינתן לרוכשי מנוי "אקסטרה" בלבד.

יצירת קשר
הטופס נשלח בהצלחה
חלה שגיאה בשליחת הטופס.