שאלות נפוצות - כרטיסים

הזמנתי כרטיסים על שמי, האם אני יכול להעביר אותם לחבר?

הכרטיסים אינם שמיים וניתנים להעברה. לאחר ביצוע הרכישה נשלח לתיבת המייל שלך כרטיס אלקטרוני עם ברקוד, אותו תוכל להעביר לחבר שיוכל להשתמש בו בכניסה לאירוע. כרטיסים מסויימים (או צמידים) הנמכרים באתר, יימסרו רק לבעל כרטיס האשראי שהזמין אותם בהצגת תעודה מזהה. במקרה כזה הדבר יצויין במפורש בעת הרכישה ובאישור הרכישה שיישלח אליך במייל. 


הזמנתי כרטיסים למסיבה אבל אני לא יכול להגיע, אפשר לבטל?

ביטול כרטיס אפשרי 7 ימים לפני האירוע עצמו. במידה ונותרו ימים בודדים עד לאירוע לא ניתן לבטל את הרכישה, אך באפשרותך להעביר את הכרטיס לשימושו של אדם אחר במקומך. שים לב שכל כרטיס טוב לשימוש אחד בלבד, ולא ניתן יהיה להשתמש בו לאחר הסריקה הראשונית של הברקוד. 


עד מתי אפשר לרכוש כרטיסים באתר?

מועד סיום המכירה נקבע על ידי מפיקי האירועים בהתאם לכמות הכרטיסים שנמכרה, על פי הקרבה למועד הכניסה לאירוע ועל פי שיקולים אחרים. אין לנו אפשרות לדעת מתי תסתיים המכירה לאירוע מסויים. 


המכירה המוקדמת באתר הסתיימה, יש דרך אחרת לרכוש כרטיסים?

במידה והמכירה המוקדמת הסתיימה, לא ניתן להזמין כרטיסים דרך אתר אטרף. לרובם הגדול של האירועים ניתן לרכוש כרטיסים גם בקופת המועדון בכניסה למסיבה. אם לאירוע מסויים לא תתבצע מכירה בקופה, הדבר יצויין בעמוד האירוע באתר. 


יש לי יום הולדת והייתי רוצה לקבל הנחה למסיבה

מזל טוב! אטרף מטפל אך ורק במכירת כרטיסים במכירה המוקדמת באינטרנט. פרטים ושאלות בענייני הנחות ומחירי כניסה יש להפנות ישירות למפיקי המסיבה, באמצעות עמוד האירוע / דף הליין בפייסבוק. 


אין לי איך להדפיס את הכרטיס

הכרטיס שנשלח לתיבת המייל שלך הוא כרטיס אלקטרוני ואין חובה להדפיסו. באפשרותך להציג את הכרטיס גם דרך הסמארטפון בכניסה לאירוע. אם מסיבות טכניות מסויימות נדרשת הצגת כרטיס מודפס הדבר יצויין במפורש בעמוד המסיבה באתר או באישור הרכישה שנשלח אליך במייל. 

מתי עופרה עולה?

אנחנו לא יודעים, אבל למסיבות גדולות אנחנו ממליצים להגיע במהלך השעתיים הראשונות לפתיחה, כדי להמנע מעיכובים בכניסה. 


קיבלתי הודעת שגיאה בזמן הרכישה, מה לעשות?

אנא פנה אלינו בהקדם וצרף צילום מסך של התקלה על מנת לברר את סטטוס ההזמנה ותוקף הכרטיסים. באפשרותך לפנות אלינו דרך עמוד הפייסבוק של ATRAF או במייל [email protected].


קיבלתי הודעת "העסקה נכשלה" לאחר ביצוע הרכישה, מה לעשות?

פרטי האשראי שהוזנו לא אושרו על ידי חברת האשראי. באפשרותך לחזור על התהליך ולוודא כי הפרטים שהוקלדו מדוייקים, או לנסות לבצע את הרכישה באמצעות כרטיס אחר. אם ההודעה חוזרת יש לפנות לחברת האשראי לבירור הנושא.


יש לי שאלה לגבי קוד הלבוש / גיל הכניסה / ההופעות או המוזיקה

שאלות הנוגעות למדיניות הכניסה או התכנית האמנותית ניתן להפנות ישירות למפיקי המסיבה באמצעות עמוד האירוע או עמוד הליין בפייסבוק. 

website created by
CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאטרף [2017]